Ağustosta eşimin doğum günü ve ne alacagim inanın bilmiyorum. Giysi zaten sürekli ben seçiyorum kıyafetlerini sürekli yaptığım bişey ayakkabı ihtiyaci yok. Tesbih asla kullanmaz yüzük saat bileklik tarzı şeyler takamaz sevmez. En son böyle olduğunda yüklü miktrar biriktirip loseve bağış yaptım onun adına, ‘ hangi hediyeyi versem bı çocuğun mutluluğundan daha kıymetli olmazdı senin için ’ yazmıştım. O dur budur alışkanlık oldu her ay nerdeyse bağış yapıyoruz. Ne alacağım ne vereceğim bilmiyorum. Güzel bı sofra vs tamam ama farklı ne yapabilirim 🙃🙃🙃 Önerilerinize ihtiyacım var