Merve_mecit Kızlar yarın 40 haftalık olacağım doktor 11 Temmuz dedı normal doğum sancı vs.yok yarında sancı fln olmassa ne zamn doktora gıtmem gerekir yardımcı olurmusunuz ?
kubrasucu Merve_mecit en son ne zaman kontrole gittin hafta da 1 gitmek laızm ya bazıları 3 gune bir çağırıyor
Kaahvelii Merve_mecit kız yürü elinde bişiler taşı 😁 Ben 40+3 de doğum yaptım sezeryan ama bebeğim ne yazık ki kakasını yapmıştı Öğlen gibi market alışverişi yapıp eve yürütmüştük annemle elimiz ağırdı market uzaktı o gece suyum geldi akşamda alt karnımda ağrı ve baskı vardı
kubrasucu Benim ki de normal doguma müsaitsin dedi 12 temmuz görünüyor sancılarını bekle dedi hic belirtim yok
kubrasucu Ahududu yapragi cayi ic hurma ye merdiven in cik Sguat yap yürüyüşünü 2katina cikar dedi bebeğin suyunu mutlaka kontrol ettir