İlk hamileliğimde çok sık oluyordu magnezyum vermişti doktorum. Şimdi 22. Haftaya bugün girdim ama 1 haftadır çok sık oluyor hem çekilme hem kramp. Doktorunuza söylersiniz ilaç verecektir. Günde 2 ilaca çıkarmıştı doktor bize yine de ağrım vardı hatta topaldım 3 ay. Çok şükür bunda henüz topal değilim 😂