duru_pars Arkadaşlar bahar gelişiyle polen alerjisi de etki etti ama abartısız tam 3 aydır burnum tıkalı açılıyor kapanıyor artık yıldım . Gerçekten ne uyuşabiliyorum ne uzanabiliyorum ilaç almak istemedim geçer diye ama geçmiyor . Bu durumu yaşayan varmı
Tutiko duru_pars ben dayanamadım acıkcası bende aylardır oyleyim pediatrik burun spreyi aldım eczaneden kullandım geceleri ozellkle sıkıyorum napaym asla dayanamıyorum
Bebekdelisi duru_pars walla canım cold mix var yakaya damlatılan en azından ilaç içmiş olmuyorum cok yakınada damlatıyorum bebegımın damlası bu yakama damlatıp uyuyorum
Edizimmm duru_pars benim alerjik rinnitim var kikirdakta kayma var Dr sprey hap verdi 3 gün kullan dedimde ilaç kullanmak istemedim arkadaşımın bebeği var e bebekten soğuk buhar mak almış mentol damlat istersen 1 hafta oldu ay nasıl rahatladım anlatamam
Bebekdelisi duru_pars yarıyor canım cok rahat ettim bende bahar öksürüğü de cok okuyor ne hikmetse yaz bitcek geçmedi
duru_pars Bebekdelisi bende deneyeyim çünkü gerçekten artık ağlayacak durumdayım tıkanıklık geçiyor bu defa nefes alırken burnumun içi yanıyor
Bebekdelisi duru_pars sürekli tıkanıklıktan yanar bunun mavısı bıde yesılı var ıkısıde aynı sadece ml farklı bırı 5 ml biri 10 ml