Minikdunyam yalnız haklısınız sahiden. Aynı şekilde Taha, Yasin gibi isimler de öyle. Çünkü bunlar yalnızca harf. Harfler birleşimi diyelim. Ya ve sin.. Gibi. Kuranda geçmesi mühim değil ismin anlamı önemli, ve siz Kezban örneğini vermişsiniz ben de firavun diyeyim. Firavun da kuranda geçiyor ama kimse çocuğuna firavun ismini koymaz sanıyorum :) isimlerin kuranda geçmesi değil, anlamı çok önemli.