Ask_hosmus _prenses_annesi ben 33 haftalığım bende de var azalma doktoruma mesaj attım hastaneye gelip nst çektir dedi
Glsn96 _prenses_annesi benim 34 haftamda bebek hareketleri çok azalmıştı, doktorum nstye çağırdı, ultrasonla baktığında döndüğünü söyledi, makat geliş olduğunda hareketlerini daha az hissedebiliyormuşsun
_prenses_annesi Ask_hosmus Ben 2 gün önce gittim Nst falan. İyiydi ama 2 gündür. Cok cok az. Hatta cok hafıf hıssedıyorum diyebilirim
Esra_G Evet benim 34 +6 şu an, 32 den beri azaldı. Şimdi keyfi isterse iki yer değiştiriyor salınıyo o kadar tüm gün sık sık hareket ederdi kesildi ya bazen ben dürtüyorum öyle hareket ediyor eli bacağı heralde çekiyo bir şey yapıyo tembel tembel yatıyo :)
_prenses_annesi Esra_G Ewet kızım normalde cok haraketlıydı. Hatta normal otururken bıle canımı yakıyordu ama 2 gündür. Çok az.
Pheebs Bu haftalardan sonra yerleri daraldığı için hareketlerinde azalma normalmiş. Yine de doktorunuz nst dediyse bence çektirin içiniz rahat etsin. Sabahtan beri ben de tedirgindim bugun ama hickiriyor suan şükür. 35+4 üz biz de
_prenses_annesi Pheebs 2 gün önce Nst. Girdim zaten Ama iyiydi sonucu. şu 2 gündür. Çok hafıf. Şekilde. Haraket edıyor. Zor hıssedıyorum hatta. Tekrar 1 hafta sonraya. Çağrıdır.
_prenses_annesi Xxz Bende korkuyorum valla Doktor gunde en az 10 kere haraket etmesi kazım dedı. Sayacaksın. Dedi ama hissedemıyorum
_prenses_annesi Glsn96 Acaba bendemi. Öyleyim. Bılmıyorum ki. 2 gun önce Kontorolim vardı gittim hiçde bişey demedi
Glsn96 _prenses_annesi benimki de 2 gün içinde dönmüştü ama inşallah sizinki öyle olmaz, ne olur ne olmaz gidin doktora, bana serum yapmıştılar