Kahverengi leke icin lütfen panik yapmayın bebek yerleşiyor sadece uzanıp dinlemeniz gerek kanama kırmızı olmadığı sürece panik yok ben 3 hafta her gün kahverengi leke gördüm ve öyle böyle değil ne ilaç verdiler ne istirahat yinede dikkat ettim elbette Dr panik olma hiç bir problem yok dedi o şekilde 12.haftaya geldik bu benim tecrübem