Kızlar 6+2 deyim az önce siyaha yakın koyu kahve baya akıntım olduğunu gördüm. Başka hiç bişeyim yok. 5+6 dayken doktor kese yolk kesesi gördüm ama embriyoru göremedim demişti bi hafta sonra tekrar gidecektim. Şuan çok korktum bayram doktor da çalışmıyor ne yapmalıyım