Merhaba Kızlar kızım 31+6 doğdu sezeryanla alındı hayatı riski olduğu için şuan yoğun bakımda ama hemşire bana dedi kilosu kötü değil her an senden Süt isteyebiliriz evde pompayla sağ ve dondurucuda muhafaza et getirene kadar bende elektrikli Süt tonpasi almayı düşünüyorum 3 gün oldu doğum olalı göğsüm dolu ve ağrı yapıyor baya bildiğiniz tavsiye ettiğiniz bir marka var mı?