Nefesimm evet doğumum epey yakın ☺️ Ben doktorumdan çok memnunum aslında ama medicalpark’ta evime çok yakın. Görüştüm bugün hastane ile, odaları gezdim fiyat bilgisi aldım. Şuan ki fiyatları Central Hospital’la aynı sayılır normal doğum için. Zorunlu sezaryende medical daha uygun tabiii aralarında 1000₺ gbii bi fark var 🤦🏻♀️ Doğum için acaba düşünsem mi dedim ama bilemedikte 🙈 Bende araştırınca Bahar hanım’ı gördüm, o denk geldi yani. Bi muayene randevusu alıp tanışabilirim aslında ama tam emin olamadım işte. Kendi doktorumu da alıp medicale gidebilsem çok güzel olurdu 😂😂😂