Anneyimmm34 bence ilk 3 ay bittikten sonra ki dönem en rahatı. 2. Trimester için herkes gebeliğin balayı diyor hatta 😂 bu 3 ay çok güzel geçiyormuş. Cidden bende 3. Ayı bitirince kendime geldim. Hamile gibi hissetmiyorum hiç. Hatta eşim bile şu an süpersin sanki hamile değilsin gibi diyor. İlk 3 ay o hallerimi görünce o da şaşkın 😂