Kızlar selam 38+3 ultrasona göre 39 hafta hamileyim geceleri karnım aşırı sertleşmiş şekilde tuvalete sıkışmış uyanıyorum gidene kadar ölüyorum resmen yürüyemiyorum falan gece hiç bebek hareketi hissetmiyorum acildeki doktorlarda çok kaba inanın gitmeye korkuyorum sizde de oluyor mu sizce bu bir sorun mu ???