Betullyillmazx Kızlar bugün 5. Günüm siz ne zaman hareket kisitlamalariniz bitti süreci nasıl hizlandirabilirim
rizelianne Betullyillmazx bol bol yürüyerek. Ne kadar çok yürürseniz o kadar çabuk toparlarsınız. Benim 10. Günüm neredeyse artık rahat hareket edebiliyorum. Ben ilk başlarda yanıyor diye çok yürümemiştim ama taburcu olduğum gün baya yürüdüm ondan sonra açılmıştım. Sende aynı şekilde bol boö yürü
OzgeSrc Betullyillmazx yürümek yürümek yürumek en guzel ilac bu 🙂 biliyorum cok agriniz aciniz var ama yurudukce iyilestiiginizi farkedeceksiniz. Ben birgun bile yatmadim inanin nasil iyilestigimi anlamadim
melikenehir Betullyillmazx 15 günden sonra hiç bir şeyim kalmamisti ilk günler yanma oluyordu kamburum cikmis gibi yururdum
Betullyillmazx rizelianne kuzum bende yürüyorum bol bol sanırım bende 10. Gün civarı senin gibi gidersem acilabilirim.. bebişe bakamıyorum çünkü rahat.. günde 30 dk yürüyorum yeterlidir inşallah
rizelianne Betullyillmazx aynen öyle zaten 1 hafta sonra falan eski acısı kalmıyor zamanla düzeliyorsun. Az kaldı seninde geçecek ağrısı
Bet7408 rizelianne geçmiş olsun öncelikle ameliyat sonrası çok mu ağrılı oluyor benim 2 gün kaldı korkuyorum
rizelianne Bet7408 ilk gece biraz ağrım oldu ama ağrı kesici yapıyorlar onlar rahatlatıyor. Ondan sonra ağrım olmadı ama yürürken yanma hissi var o da yürüdükçe geçiyor acısı. O yanma hissi de çok normalmiş bende hiç bilmiyordum sürekli soruyorum yara yerim yanıyor gibi normal mi diye ve çok normalmiş herkeste oluyor
rizelianne Sineemiis yolunu buluyorsun ya kalkarken acı oluyor ama dayanılmaz değil. Ben kendim kalkıyordum destek istemiyordum destekli daha acıyordu kendime yöntem bulmuştum o şekilde kalkıyordum
Sineemiis rizelianne sağ veya sola dönerken çok aciyor mu ki direk karindan güç alıp mi kalkicaz yoksa 🙄
rizelianne Sineemiis annem önce dön son kalk diyordu ama ben direkt karnımdan destek alıp kalktım 🤷🏻♀️
Sineemiis rizelianne deneyerek bulucaz demekki 🫢 duşa kaçıncı gun girebildin canım cok soru sordum hakkını helal et
rizelianne Sineemiis duşa ben biraz geç girdim ya korkuyordum 😁6.gün girdim su geçirmez bant yapıştırdık yara yerine o şekilde aldım 😀helal olsun ne demek her zaman sorabilirsin
Mtzkuzum Sineemiis duşa hastaneden çıkarken yara yerine su geçirmez bant yapıştırıyorlar eve gidince duş al çıkart bir daha takma yara yerin hep kuru kalsın diyorlar canım ondan sonra istediğin kadar duş alabilirsin hem sütün daha çabuk geliyor yeter ki çıkışta yara yerini kuru tut
Sineemiis rizelianne ilk doğumum olucak tirsiyorum biraz 🙄 kafam da çok soru var ya kayısı hoşafı yaptım gaz icin wc icin ise yarar mi sence bide yanıma kahve çikolata alicam nasipse ne önerirsin baska bana 🥹
Ecoli28 Sineemiis kayısı hoşafı işe yarıyor kesinlikle için ilk bikaç gün ama sonrasında bebeğime gaz yapmıştı devam etmedim, kahve çikolata mutlaka olsun yanınızda, ben sıcak su torbası götürmüştüm yanımda göğüslerime koymuştum sütüm gelsin diye
Ecoli28 Sineemiis bir de ilk bir hafta zorlanıyor insan kalkarken özellikle ama destek almanız süreci kolaylaştırır . Kendinizi iyileşmek için de paralamayın. Bir hafta sonra nerdeyse ameliyat olmamış gibi oluyor insan
rizelianne Sineemiis benim acil sezaryendi hiç hazırlık yapamadım. Kahve çikolata hiç tüketmedim sadece kayısılı meyve suyu içiyordum.
rizelianne Sineemiis gaz problemi de yaşamadım ben hemen çıkardım büyük tuvaletimide eve geldikten sonra olmuştu hastane hep sıvı şeyler vermişti. Onda da kendini sıkma geldiği kadar zorlama hiç