Mrvkyaa ben de aynı durumdayım sezeryan olacak inşallah benim de ve 34 haftalığım..bazen karnım geriliyo hemen korkmaya başlıyorum ya kesem patlarsa suyum gelirse diye 🙈 sanırım hepimiz aynı haldeyiz 😂 çok düşünmemek kafayı meşgul tutmak gerekli, kitap dizi film yürüyüşlerle kendimi oyalamaya çalışıyorum