Serap-Yigit Bende isterim. Benim de Allah nasip ederse doğum günümde o haftalarda olacağım. Çok güzel olur bence ya. İnşallah sağlıkla kucağınıza alın
Uzay1907 Benim oğlum da beklerse biz de aynı gün olacağız:) hem de doktor kendisi söyledi bizim tercih ettiğimiz bir gün değildi, direkt 16 ağustosta alabiliriz dedi:):) ama erken doğum riski yüzünden her an herşey olabilir beklemedeyiz sağlıkla gelsinler🙏🏻