edis22 Hanimlar bebegimin bugun gobek bagi dustude boylemi dusuyor. Sanki biraz cikinti kalmis kafam karisti tedirgin oldum Duserken yeri boylemi oluyor?
HurremSultan edis22 tam hatırlamıyorum ama göbeği temizdi kızarıklık falannsa yoktu sadece birkaç gün sarı su aktı. Birde siyah siyah biseyler vardı. Kurudukca onlar da dustu
edis22 Benimennembirmelek gercektenmi? Bugun 10uncu gunu banyo yaptirdik sonra boyle dustu. Niye yara olmus ki? 10gun hic dokunmadik banyo yapmadik bile kuru kalsin diye
edis22 Liyababy bende oyle olmmasi gerek diye dusunuyorum ama annem boyle oluyor diyor o cikinti iceri giriyor diyor
Benimennembirmelek edis22 cnm bende batikonla gazlı bezle temizle orayı bide açık kalsın hava alsın hemn iyileşir bence
Budiss_Moms edis22 Bence çıkıntının olması normal ama etrafı kırmızı olmuyor diye biliyorum. isterseniz bir doktorunuza danışın. Ablamın yanında kaldım ben beşinci gün düştü bebeğin göbek bağı ve eve getirdikten ertesi gün yıkamıştık bebeği. Kimisi düşmesini bekliyor kimisi yıkıyor
edis22 Budiss_Moms bizde 10gun bekledik baktik dusmedi sonra herkesten duyduk dusmeden yikiyorlar bizde yikayalim cocuk kendine gelsin ferahlasin dedik. O cikintidami dusecek?
Budiss_Moms edis22 Yok o çıkıntı zamanla içine gidiyor sizinki bi tık önde kesilmiş olabilir hepsi aynı değildir. ama etrafı kanlı olmamıştı bizde, ha belki de normaldir ama Yine de doktora bir resmini atın malum tatil sonrasında kontrole götürürsünüz
edis22 Budiss_Moms annemde oyle diyor ama yinede yarin bi cocuk acile gotureyim kafam rahat etsin allah korusun enfeksiyon falan kapmasin