Merveebuluttt Kızlar kaçıncı haftada hem kendinize hem bebişinize alışverişe başladınız ben hemen almak istiyorum herşeyini 16 haftalığım 20 haftalık bir kaybım vardı eşim o yüzden bir çöp almama izin vermiyor😔🙏 neler aldınız en çok ihtiyaç olan nedirr
Bayancorek Merveebuluttt 11-12 haftada başladım. Cinsiyet bekleme gereği duymadım, kızda olsa erkekde unisex şeylerden hoşlanıyorum. 24. haftada hazırdı çoğu şey. Şimdi 31. haftadayız, sadece odası kaldı onu da bayram sonrası halledeceğim.
Deletedmom7373700 Merveebuluttt ben 20. Haftaya girdim. Kendime hastane çantam için ihtiyacım olacak her şeyi tamamladım. Bebeğim içinde Allah izin verirse 30. Haftada falan hepsini toplu alıp alışveriş Faslını bitireceğim.