hayallliiim Ay kızlar naptınız Allah’ım sağlıkla yemeyi nasip etsin tabi ama 8+2 yiz bulantının tavan yaptıgı zamanlar dün eti keserken kokusu ayrı mahfetti saatlerce yerde oturmak mahfetti pertim çıkmış
Eldgrn hayallliiim 7+4 bulantım yok ama dün yolda yürürken kasap önünden geçtim Allah’ım herkes kurbanlık getirmiş nasıl kokuyor yeminle burnumun direği kırıldı
benimmdunyamm hayallliiim bacaklarım falan çok ağrıyor uykuda 3 kere kramp girdi bacağım çok ağrıyor her yerim ağrıyor açıkcasi Allah’tan dün bitirdik
smallbaby hayallliiim al bendende okadar bacım içim dışım yer değiştirdi taze kan kokusundan bayılacaktım o an neden ordaydım hiçbir fikrim yok 😣😣
minik_koala_ve_annesi hayallliiim 23 haftayim resmen susuzluktan acliktan bayilacaktim kokudan sebep 1 bardak su icemedim kan kokuyor diye yemek yiyemedim dun aksam artik disaridan hazir soyledim saat 10da yedim
smallbaby benimmdunyamm kramplar benide çok zorluyodu ama şükür dr kalsiyum verdi suda eriyenden hemen geçti şimdi çok yorulsamda kramp olmuyo hiç kullanmıyosan mutlaka al
hayallliiim minik_koala_ve_annesi kız bende lahmacun söyledim millet kavurma yedikçe için bir tuhaf oldu🤣
teachervera hayallliiim Normalde kurban eti yemem hamileyim zaten midem kötü bu sene kaynanamlar kesemedi ortak bulamadı kendi adıma sevindim ama onlar için üzüldüm
Sirkelimon hayallliiim biz kurbanımızı kestirdik kasaba götürdük kasap parçalayacak en güzeli kokusu yok eti muhafaza etme derdi yok.
annesinin_beybisi Sirkelimon iyiymis valla bizim burda kasap 1 tane var o da zaten sadece et satıyor öyle parcalama falan yapmıyor biz evde kurban etlerini kendimiz kesip pay edip poşetliyoruz😁
Eldgrn hayallliiim valla bazen şükrediyorum iyi ki yok diye bazen de iştah çok açık keşke olsa diyorum ama sizi gördükçe valla diyorum Allah yardımcınız olsun diyorum
minik_koala_ve_annesi hayallliiim ayy hic deme canim kayinvalidemdeydim zaten trilece,yaprak sarmasi,borek yapmistim oraya goturdum yaptiklarimi bile yiyemedim😄ac ac geldim😅
hayallliiim Eldgrn ay yok kız heryerde her zaman yani ben bazen lavaboya yetişemiyorum çok berbat bir vaziyet koluma poşet takıp geziyorım ye bacım ne güzel
Eldgrn hayallliiim anammm kız valla Allah yardımcın olsun 7+4 ama yavrum3 kilo aldım ondan olması için istiyordum inşallah sizinle tez vakitte geçer v
minikturtam1 hayallliiim valla ben kayinvalidemlerle yasıyorum. En iyi yani bu diye bilirim. Odama cekilip saatlerce cikmadım. Normal zamnda bile ne kokusuna katlana biliyorum nede ete dokuna biliyorum. Zatn yiyemiyorumda. Onlar hallettiler.