Aycabatu 7 aylık olduk. Ben ıslak mendilleri 2 aylıkken almıştım ve denemek için bir paketini açtım. O bile hala kurumamış. Diğerlerinin de kuruyacağını sanmıyorum. Güneş görmeyen kuru bir yerde olduğu sürece sorun olmaz. Birde ben paketleri ters çevirip koymuştum, o zamanda kurumuyor.