Merhaba evet 3günlük Anneyim 🌸 37+5de suyum azaldigi icin doktorum sezaryan dedi, ki zaten sezaryan olucaktim saglik sebeplerim vardi kalp rahatsizligim gibi ☺️ bebegim 1hafta önden gidiyordu gelişimi. Evet 07.07.22 de geldi prensesim spinal sezaryan oldum igne fobim var ve asla kan aldiramam yada kalcadan igne vurduramam hemen bayilirim 😂 ameliyat olucam giyindik indik buz gibi hemsireden odada rica ettim sondayi uyustuktan sonra takalim diye oda sagolsun olur dedi ben olsam bende oyle yapardim dedi motive etti beni neyse gelelim asil olaya anesteziciler olsun basimdalar beni kaldirdilar egil dediler dedim korkuyorum korkmamam icin igneyi bile gosterdiler o sirada dedim biri elimi tutsun bitane cocuk geldi istersen kirabilirsin parmaklarimi canin yaninca dedi beni konusmaya tuttu ne oldu ne bitti hic bisi anlamadim igne girdiginde sadece ilaci sıktıginda anladim dedim bisi yakiyor belimi tamam dediler yatirdilar beni geri 😅 neyse muhbbet edioz dedim muzik acarmiyiz kafami dagitalim olur dediler ne istiyorsun muzikte dedim gelmesin le gelmesin aklima bu sarki nerden geldi anlamadim😂 herkes gulmeye başladi bebekmi gelmesin diye yok o gelsin dedim sonra bi baktim benim ayaklar uyusmus karincalaştilar dedim ayaklarimi hissediom ama kalkmiyo dediler tamam, neyse bunlar basladilar bisi yapmaya his var ama oyle net bisi yok dedim napiyonuz dediler iyi sen napiyon dedim bekliyorum kizimi napim 😂 sonra bi baktim doktorum geldi hemen halimi sordu dedi hazirmisin basliyalimmi dedim baslayin basladi ama hic bisi hissetmiyorum kesinlikle kişiden kisiye degisiyor bu cekistirme bile pek hissetmedim ben doktorum basladi 5dkda bizim kizi cikartti icerden ama nasil agliyooo zilli 😇 ortaligi yikti bende onla beraber basladim aglamaya 😂 doktorum diyor tamam yok bisi bitti bak simdi en sonki islem kaldi eşin kapida dedi hazirlan hadi dedi motive etti herşey cok guzel geçti amelyat sırasinda, 1güne taburcu olduk gazimida yaptim buyuk tuvaletimide herkez şasirdi yürumeyede başladiydim bebegim 3kilo dogdu 52cm boyuymuş 🥰 hersey cok guzel gidiyorken dun aksam birden ateslendi 38.2yi gorur gormez hastaneye gittik ordada 38.7cikti serum flan taktilar ufacik elinden o agladikca agladim hersey iyiyken durduk yere ateşlendi bebegim atesini dusurduler kan tahlili temiz cikti derken gece 3ten sabah 7e kadar agladi cocugum süt verdik olmadi mama verdik olmadi agliyordu youtbede bi muzik bulduk kolik die onu dinledikce sustu rahatladi etti cok korktuk ama megersem kolik olmus her yeni dogan bebekte oluyormus bu durum 🤦🏼♀️ surekli anne temasi istiyormus emmesede memede uyumak istiyormus 😔 ilk defa dogum yaptigim icin etrafimdan kimsede boyle seylerin olcagini soylemedi cok korkup panikledim ona bisi olucak die, buda benim pozitif sezaryan hikayem Şansli oldugumuz teksey kizimiz çok şukur elleri ellerimizde 🥰