Aysunnn1907__ bence 5. Hafta daha küçük olduğu içinde güçsüz olması normal . Yeni döllenip rahime yerleşti zaten anca. Ben kalp atışını 8+4 te duymuştum . 6+4 te keseyi anca gördük yani bebeğin ne zaman rahme yerleştiği bilinmediği için böyle küçük haftalarda , böyle yorumlar bana biraz acele geliyo.