elf0 Sibelsisman 28 haftalıktı ikizlerde bide 31 den sonra izin vermiyolarmış ama sormadı bile kimse göbeğim de belli oluyodu yani
mangolingo _almirasmom ben 22+5 günlük gebeyim 4 kez uçtum bu haftaya kadar. ikisinde gebe olduğumu bile bilmiyordum. eğer düşük riski falan yoksa hekimler onay veriyor.
Sibelsisman _almirasmom evet kesinlikle raporsuz gitmeyin uçağın almama riski var hatta 36. Haftadan sonra rapor olsa da uçak alım yapmıyor
_almirasmom mangolingo ucaga bınecegım zaman 7 haftalık gebelıgım oluyo 29 temmuzda ama doktorum hıc bınemezsın demedı 🙏
Domatesbiberpatlican Sibelsisman 28den sonra istio 1hafra geçerli bi rapor sadece muayene ücreti ile her özel veriyo ben başka şehirden aldım hiç de sorun etmedi doktor 5dk sürmedi uçağa binerken direk sordular
Sibelsisman _almirasmom anlarlarsa direkt biletin yanar ve onu da geçtim o ışınlardan geçmek bebek için sakıncalı olabiliyor ben açıkçası ondan üzerinde durdum
Havvack @Sibelsisman ozel hastaneye normal kadin dogum doktoruna muayene gideceksiniz raporuda doktordan isteyeceksiniz. O zaten yazip imza atip hemen veriyo. Hastaneyi arayip sordugunuzda bilmedikleri icin vermiyoz demis olabilirler.