sevgitbk Uygulamaya göre 167 gün var ama sezaryen olacağım için 10 gün geri 157 günümüz var oğluşumla kavuşmaya🥰🥰Sizin kac gününüz kaldı miniginizle😊
TeoMom sevgitbk Bizim de 163 ama ben de Sezeryan olacağım rahat 2 hafta önce doğururum o yüzden 149 diyelim🤣
Aysh89 Uygulamaya göre 35 gün haftaya kontrolümüz var normal doğum istiyorum bakalım doktorum kaç gün diyecek
Pyrz_07 sevgitbk uygulamaya göre 25 gün ama sezeryan için 38+1 e gün aldım 12 gün kaldı doğum çok heycanlıyım kızıma kavuşacağım için zaman geçmiyor resmen