Bende tam 22 deyim. Bazen gün boyu aşırı hissediyorum bazen daha az hissediyorum. Sabah biraz hissettim mesela sonrasında hissetmedim. Yorulunca çok daha az hissediyorum. Ama doktor ultrasonda bakarken sürekli hareket ediyordu ben hissetmiyordum. Demek ki sadece büyük hareketleri hissediyoruz. Çikolata yiyip sol tarafa yatın o zaman genelde hareket ediyor. Ama ne zaman stres yapsam hareket etmiyo. İnşallah sağlıkla kucağınıza alın