Deletedmom83940 çatlayacaktır canım belki. Ben Hindistan cevizi yağı sürüyordum. Bir ara bıraktım. Şimdi yine hafif kaşınmaya başladı karnımla. Şehir dışına çıkarken de getirmemiştim. Kayısı yağı aldım. Onu sürüyorum. Yumuşacık yapıyor. Sabah uyanınca bile nemli yumuşacık