Merhaba güzel anneler. Sol bacağımda hissizlik var. Şöyle tarif edeyim etime dokunuyorum his yok dizime kadar böyle. Yürümede bebek hareketlerinde sıkıntı yok aksine bebeğim çok hareketlli bu da beni korkutmuyor değil. Doktoruma yazdım nst ye bağlanmam gerektiğini söyledi fakat malum bayram tatili. Başına gelen var mı? Önemli birşey mi merak ediyorum 🙏🏻