Geçen hafta klomen tedavisi yapmıştık 5 gün 1er tane içtim. Bugün kontrolüm vardı doktor 2 tane yumurtamın sağlam olduğunu söyledi ve pazar günü vurulmam için çatlatma iğnesi verdi. Merakıma yenik düşüyorum çatlatma iğnesiyle pozitif sonuç alanlar varmı ? Hemen aynı ay içinde tutarmı ? Bu dönemden geçenlerin fikirlerine ihtiyacım var 😔