Duyyygu
Çok doktor gezdim hepsi çok yoğun başından atar gibi idi. Galiba burada iyi bir doktor bulamayacağım dedim Ahmet padak çok önerildi bi gideyim dedm iyi ki gittim. Çok memnunum ben sormadan her şeyi anlatıyor çok güler yüzlü pozitif enerjisi var