Ben de mama artı anne sütü olarak ilerliyorum ekstra su verme gereği duymadım mamaya da su ilave edildiği için ki anne sütünün de büyük bir oranının su olduğunu kabul edersek çok da ihtiyaç değil..ben aptamil kullanıyorum ama bazı mamalarda su verme ihtiyacı doğabiliyormuş sanırım sindirimi zor olunca bilemiyorum yine de doktorunuza da danışırsınız