Feyzus Kızlar hastane için doğum çantasını ne zaman hazırladınız bebeğinizin kıyafetlerini falan ne zman yıkadınız🥰
Deletedmom_7 Feyzus bebeğin kıyafetlerini 30. Haftada yıkadım utuledim yerleştirdim yani geçen hafta. Gerçekten iyiki de yapmışım çünkü hem agirlasiyorsun hem de yaz günü ütü yapmak zor geliyor. Çantasını ağustos ayında hazırlayacağım. Eylülde doğum kısmetse.
Guloyku Feyzus 30 kadar yapmalısın zaman geçtikçe yıkamak ütülemek cok zor oluyor ve küçük eşyalar bitmiyor sanki
Minik_prenses Feyzus 31.haftada yıkadım ütüledim internetten valiz düzenleyici söyledim o geldiği zaman da hastane çantasını yapacam inşallah 🤲🥰
Deletedmom7373700 Feyzus 20. Haftaya girdim. Kendim için kullanacağım şeyleri aldım. Eksikleri tamamladım. Bebek içinde Ağustos ayından sonra alacağım. Doğum kasın sonunda. Ekim sonu Kasım başı gibi çantaları hazırlamayı düşünüyorum. Ne olur ne olmaz diye
Busrayl Canım ben 4. Aydayım şimdiden ufak tefek başladım uygun buldukça alıp koyuyorum kenara malum ülkenin durumu herşey çok artıyor. Yavaş yavaş başlayabilirsin indirim yakaladıkça😍
semirra Busrayl cok mantikli bende ilk trimester bitirecem esime yapalim dedim bana kiiziyor ne aceele ediyorsun diye ama bayramdan sonrra buyuk bir artis bekleniyor hersey artiyor gunluk
esmaozdemir76 Busrayl ben cinsiyeti öğrenemedim ogrensem bende başlayacağım almaya 17. Haftadayim bakalım bayramdan sonra ogrenirsem ufak ufak alacağım herşeyini
Busrayl semirra erkekler öyle bizimkide öyle ama daha sonra hepsi birikiyor ve almak daha zor hale geliyor onlara kulak asmamak yavaştan başlamak iyi oluyor.
Xxz Deletedmom_7 bende 32. Haftadayim henüz çanta hazır değil. 33. Haftada yıkayıp basliycam artık onsallah
Nsnese Haftamda hastane çantam bebeğimin odası dolabı kıyafetleri herşeyi hazırdı. Erken doğum riskim olduğu için ben biraz erken yaptım. Şimdi 34 üz bakalım 🤔
Sbm050421 Feyzus 31+2 yim , her şey alındı , 32. Hafta kontrolümden sonra yıkamaya başlayacağım sonra ütüle yerleştir derken 34 ü bulucam muhtemelen ☺️
btlbsr Feyzus valla ben hamileliği zor ya da riskli geçenler dışında bu hazırlık olaylarının abartıldığını düşünüyorum. Tek bir günde herşeyi hallettim. Daha da geç yapabilirdim sırf boşluktan acele bile ettim diyorum. 31.haftada tek 1 günde zıbınlarını vs aldım. Antalyada yaşıyorum bir günde çamaşırlarını yıkadım sermemle kuruması bir oldu zaten. Sonrada topladım klimanın başında 2 saat içinde hepsini ütüledim yerleştirdim. 1 günde aldım 1 günde yıkadım ütüledim yerleştirdim bunları dün yaptım bugün 33+4 haftadayım. Herşey hazır.
Pyrz_07 Feyzus 35. Haftada yaptım hepsini bayramdan sonraki haftaki doğumum var çok önce yapmaya gerek yok bence
Feyzus Gerçekten erkenden hazırlamak çok mantıklı birde cinsiyet belliyse ufak tefek alınması gerekiyor malum ekonomi şartları belli. Hamileliğimin 3. Ayında bebek arabası, beşik ve ana kucağını aldıdım iyi kü almışım şimdi hepsi 2 kat fiyatlı🙏🏻