Aysunnn1907__ 5 haftalık hamileyim kasık ağrısı baş dönmesi karın şişkinliği oluyor. Ama bazen hiç olmuyor bende korkuyorum olmayınca bir şey mi oldu sanıyorum. Normal mi böyle olması?
semirra Aysunnn1907__ cok normal bende karin siskinligi vardi halende var hormonlardan kaynakli bazen olur bazen olmayabilir cok dert etme.
Aysunnn1907__ 12Kbra12_ varya cuma günü doktora gittim hep onun yüzünden yok 5 haftalık bebeğin kalbi güçsüz falan dedi ben de böyle aniden ağrılar durunca bebeğe bir şey oldu sanıyorum🤦🏻♀️