Kızlar diş iltihaplanmam var ama ondan daha baskın olan şuan boğaz şişmesi de var bayram malum kendi doktorum yok gidip antibiyotik yazdırmak için acile gitsem boğazıma bakıp antibiyotik yazarlar mı yani yazabilirler mi yoksa antibiyotik kullanman gerek ama biz yazamayız doktorun yazması gerekiyor falan derler mi boşuna gitmek istemiyorum bir de o kadar sıra beklicem çünkü