Tugce_Bakar bebeğin yapışması ne demek 😂 bebeğin tutunması ile ilişkinin riskli değilse çokta bir alakası yok. 5. Haftada sadece keseyi gördük. Doktoruma özellikle sordum. Aynı normal şekilde devam edebilirsiniz. Bir riskin vs yok şu an. Hiç bir sıkıntı olmaz. Zaten oluşan bazı sıkıntılarında %100 cinsel ilişkiden olduğu kanıtlanmış bişey değil. Sadece tedbir amaçlı bunu söylüyoruz dedi. Ki bunu söyleyen doktor alanında uzman yıllarını vermiş biriydi. Tecrübesiz değildir. Ben yine de her muayeneye gitmede sordum. Hiç bir sıkıntı olmadığını normal devam edebileceğimi söyledi her seferinde. Sadece korunmayı öneriyor. Enfeksiyon vs gibi riskler olduğu için. Bir risk görmedikleri sürece doktorların coğu yasaklamıyor. Yasaklayanlar da muhtemelen olur da bir sıkıntı olursa ihtimalini düşünerek diyordur