Korkulacak hiçbir şey yok bence inş sizin de rahatlıkla geçer ben hiç doğum yapmamış gibiyim sanki hastaneye gittim bebeği direkt verdiler gibi 😀 hemen ayağa kalktım normal yaşamıma da devam ettim..İlk ağrılar derken de çok aşırı bir ağrı hissetmedim açıkçası beni kaldırmak için gelmişlerdi ama onlara ihtiyaç duymadan yürüdüm ama yine de yanınıza baş ağrısı vs için kahve almanızı öneririm ne olur ne olmaz bazılarında oluyormuş diğer ağrılar için de ağrı kesici vs yaparlar zaten