Kızlar tahlıl yaptırdım kolestrol ve kolestrole baglı trıgleserıd degerım yuksek coktı. Aranızda bu durumu yasayan varmı. Doktorum et tavuk margarın tuketme dedı aksi hamılelıgımın basından berı bunlardan tıksındım arada sırada burgerda yedıgım sandviç.