NOG_06 bebeğinizi beslerken bakım yaparken maske takın mutlaka, hatta n95 varsa o maskelerden takın, emzirmenizde sakınca yok sütten geçmiyor ama havayolundan bulaşıyor, bol bol emzirin çünkü bebeğin bağışıklık sistemi hücreleri henüz oluşmadığı için sizden alacak, odasını sürekli havalandırın, odadayken de normal maske takın..inşallah bulaşmamıştır bebişe