Merhaba, 18+3 haftalık gebeyim. Dün gece 3.30 gibi karın ağrısıyla uyandım. Yoğun kusma başladı. Oğlum da aynı şekilde kusuyordu. Zehirlendik galiba dedim hemen acile gittik. Serum taktılar ikimize de.Gıda zehirlenmesi dediler. Kadın Doğum doktoruna da ayrıca gittim. Bebeğin durumu gayet iyi dedi. Kusma duracak ishal baslayacak dedi . Dedigi gibi de oldu. Herhangi bir ilac başlamadım.
Beslenmene dikkat et dedi.Bir de enterogermina kullanabilirsin dedi. Gebelikte başına böyle bir şey gelen var mı.? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Nasıl beslendiniz bu süreçte?