Deletedmom8373 Kızlar randevu alınmıyor ama ben çok evhamlandım bebeği görmek istiyorum sabahtan gitsem muayene ediyorlar mı?
Anneyim0607 Deletedmom8373 bayram boyunca poliklinik muayenesi olmuyor gitsen de doktor yoktur canım sadece aciller açık
Deletedmom8373 Ormanmeyveli 20 sinde randevum var zaten ikili tarama için de ne bileyim içime bir korku düştü
Deletedmom8373 Ormanmeyveli Yok canım benim ki gereksiz evham bir kayıp yaşadığım için önceden arada biraz anksiyetem tutuyor olumsuz düşüncelerime karşı duramıyorum