Beriliko ben prima yeni doğan paketini (içinde 72 tane var) 27 tl ye aldım. Bi de huggies vardı tek kaşmıştı yine yeni doğan paketini (içinde 64 tane var) 20 tl ye aldım. Aldığım yer ellerinde son kaldığını yeni gelecek ürünlerin zamlı olacağını söyledi. Uygun geldi aldım sonra internette araştırdım baya uyguna almışım denk geldi sadece☺️ Daha 16 haftalığız baya erken bi alışveriş oldu