Yarın 33 haftalık oluyoruz 🥳
İlk ayların gözünü seveyim, son aylar çok zormuş 🥲
Ellerim ve ayaklarımda ödem oluştu, şişler. İnanılmaz ağırlaştım. Bebeğin başı aşağıda olduğu için de vajinamda çok fazla baskı hissediyorum. Kaburgalarım batıyor artık ve yatamıyorum 😕
Sizde durumlar nasıl güzel annelerim 🫶🏼🥰