Detaylıda banada aynısını diyip korkutmuşlardı sonra hastaneye gittim uzman olan bir doktora baya uzun baktı ve öyle birşey olmadığını söyledi aynı şekilde kendi doktorumda baktınve delik vs göremedi bazen yanlış görüyorlar ama olsaydı bile zararsız birşey dediler bana yiende cocuk kalp doktoruna gidin demişlerdi bana ama gerek duymadım