Ben de her dönem böyleydim keseyi gördüm kalp atışını görsem dedim, onu gördüm düzgün gelişse dedim, üç ayı bi atlatsak dedim, ikili testi şöyle olsa dedim, ah bi hareketlerini hissetsem dedim, 20. haftalar bi geçse dedim, ayrıntılı ultrason temiz çıksa dedim, şimdi 25 haftalık olduk daha çok şey derim :) ama bi düşünün bu stres bebeğe zarar verir tadını çıkaralım hamileliğin siz de içinizi ferah tutun