SecoMeh şişlik olması normal ama doktorlar riske atmamak için gebelik zehirlenmesimi var diye onu kontrol ettiriyorlar. 36+2 yim ben 1 ay önce aşırı ödemim olunca doktor banada acile gidip kan ve idrar ver demisti. Tansiyon baktırıcaksin, idrarda protein, kandada karaciger enzimi, tam kan falan. Uzman doktor olmasına gerek yok hangi doktor varsa istek yapicak sadece