34Ada01 aynıyız ve haftamız da aynı..;/ dün eşimle biraz gezelim dedik max 45 dk durabiliyorum sürekli WC arıyoruz her yerde, yürüyüşe çıkıyorum sahildeki cafeler artık beni tanıdılar rica edip tuvaletlerini kullanıyorum yoksa mümkün değil eve yetişemem 😂😂😂 gittiğimde de öyle miktar olarak çok idrar gelmiyor, bunun için mi sıkıştım diyorum 😁😂 gece de 3-4 kez kalkıyorum tuvalet için.. idrarda yanma vs yoksa sizin de çok normaldir, rahim çok büyüdü ve idrar torbamıza basıyor maalesef..