RaYaRY merhaba inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi öncelikle. Tabii ki özellikle çevrenizde varsa kdın doğum hastanelerinin acili tercih edin, yoksa da normal devlet hastanesinde hafta sonu bayram fark etmeksiniz doktorlar icap nöbeti tutarlar. Bu nöbet boyunca evlerinde 24 saat beklerler ve İcap halinde hastaneye gelim doğum doktoruysa doğumla ilgilenirler, farklı bir branşsa o branşla. Ama ambulansla değil de kendi arabanızla gidecekseniz hastanenin acilini bağlatıp haber versin eşiniz şimdiden numarayı kaydedin çünkü bazen doktorun evi uzak olduğundan normal değil de icap nöbetindeyse yetişmekte problem yaşayabiliyor. Eşiniz hastane numaralarını kaydetsin gideceğiniz acilin dahilisini alsın sadece oradaki hemşirelere haber verse dahi onlar hallederker merak etmeyin