Bacılar deneyimli anneler öncelikle hayırlı bayramlar 34+ 5 ten selamlar 😂 bu sancı dediğimiz olay nasıl birşey , genelde rahatsız olduğumda hastaneye gittiğimde müdahale etmeden gönderiyorlar diye çok doktora gitme kafasında değilim acı eşiğimde çok yüksek ağrı sızı nerede oluyo haberim olmadan doğurcam açılmam ilerliyecek diye çok tırsıyorum bu aralar beni bi aydınlatın size zahmet 😂