İdrar yolu enfeksiyonu olabilir. Bende geçen sene böyle bi problem yaşadım. Soğuk yer arıyodum oturmak için. Yatarken duvara dayanmak istiyodum sanki beni rahatlatıcakmış gibi. Kadınlarda genelde sistit böyle şeyler yapıyor. Doktoruna mutlaka danış. Ama bikaç gün bol su içmek bu işin çözümü. Tabiki devamındada aynı şeyi yaşamamak için devam et su içmeye. Az su içiyor olabilirsin canım.1,5 litre su sadece böbreklerin çalışması içinmiş. Senin 2 falan içmen lazım ki en azından o mikrobu atabilesin. Bide idrarını tutma sakın. Durdukca bakteriler ürermiş. Geçen sene cerrahpaşaya gittim ordaki doktorlar böyle demişti.