Çok şükür doğurdum,dünyanın en zorlu yolu olup sonu bu kadar güzel olan başka bisey var mi bilmiyorum. Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah. Gelelim hikayemize. Salı günü doktor çatı muayenesi yapıp doğumu başlatmak istedi iki gün sonra nişanım geldi. 9 temmuzda sanciyla kestireyim azcık doğuma uykusuz girmeyelim diye eşimle şakalaştık ve altıma işiyorum sanarak uyandım ki meğer suymus ağlamaya başladım çantamizi alıp yola çıktık. Araba gelirken bu sanciysa ben bunu her türlü çekerim epidural istemiyorum dedim saat 18.00 da yatışım yapıldı 3 cm açıklıkla ama sancılara ne yazık ki dayanamadım ( adet sancisina bile dayanamıyorum) epidural istedim. Kim epidurali bulduysa Allah ondan bin defa razı olsun. 19.30 gibi epidural geldi. Ve bi anda hersey cok hızlandı 20.25 de Veramıza kavuştuk. Hızlı olmasını kimse beklemiyordu sanırım. Zor ve sancılı bi süreç ama inanın onu kucağınıza aldığınızda bitiyor hersey. Normal doğum olduğu için ayrıca çok mutluyum ama yeniden doğum yapar mıyım bilmiyorum 🙈🙈 )ankara koru hastanesinde elif ozan şahinin gebesiydim çok tatlı bir kadındır.)Allah herkese kolay ve sağlıklı bir doğum nasip etsin😍💜