Elifveoglu Elfibrhm2609 30 haftalığız henüz sancı vs yok şükür 😂 Ağrılar hep var ve iki günde ağırlaştım resmen karın büyüdü iyice 😂
ArasAsya Elfibrhm2609 Uyurken bel ağrısı çok oluyo kaburgam batıyo gıbı oluyo. Bıde gecmek bılmeyen kezzap gıbı mide yanmamlarım var 😕
cevriyetoy Elfibrhm2609 30+2 deyim bende bel ağrısı nefes almada zorluk mide yanmasi surekli wc ihtiyaci düzensiz uyku .hayırlısiyla dogursak bi
YamurKarabulut RamazanNazlKanber nasıl ağrılar canım ? Bende de geceleri oluyor adet gibi ama gündüz turp gibiyim 😂
RamazanNazlKanber Elfibrhm2609 Elifveoglu YamurKarabulut 35 haftalığı bekliyoruz işte ilaçlarla istirahatla😐 Ağrılar var göbek üstünde uyuşma ağrı bel ağrısı Ama yinede şükür sağ Salim küvöze girmeden sağlıklı bir şekilde alıyımda kucağıma başka hiçbirşey istemiyorum ☺🙏🏻
Gncysf Bende 31haftalığım tam bugün bebeğim otururken kaburgalarımı çok sıkıştırıyor. En büyük şikayetim de mide yanması😣başka ağrı, sancı vs. yok.
Elfibrhm2609 Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin biraz sabredecez işte arkadaşlar zor ama her güzelin bir zorluğu var ne yapalım çok şükür her halimize bebeğimiz için katlanacaz🌸🙇♂️
Yasemin4242 31+3 teyiz çok şükür. Artık ağırlaştık geceleri uyku problemi mide yanması dışında bi sıkıntı yok artık git gide yaklaşıyoruz çok heycanlıyımm Allah hepimize hayırlı evlat nasip etsin sağlıklı kucagımıza alalım 😊
babysvnc Yasemin4242 Yasemin123123 Merhabalar Benimde 1. Saat değerim yüksek çıktı endokrin doktoru diyet önerdi tabi hemen ölçüm cihazı aldım sabah aç 1 sonra tok olarak ölçüm yapıp o şekilde kontrol altında tutmaya çalışıyorum Cuma günü kontrolüm var bakalım doktor ben diyecek
ElifDemirciKeskin [bilinmeyen] 31+2 yim bende de bel sırt ağrısı mide yanması var birde uykusuz geceler 😅 ama herşeye değer bu mucize bebekler anne olmak çok güzel . Doğum 15 şubat inşallah ☺
Evin ElifDemirciKeskin siz sezaryan mı olacaksınız yoksa erken gün verilmiş yada o haftalarda mi oluyor dogum