1oznuur Kramplarım uyuşmalarım agrılarım iyice arttı ama bebişim gelmiyor bugun bir kere belden bıcak saplar gibi agrı girdi kısa sürdü yakınmıdır sizceee ne zaman dogururum 🫣🤭
aslhankrhan94 1oznuur 39+6 yız kaç haftadır aynı şikayetler ama bir türlü doğuramadım 🙈🤭 Her gece belirtilere bakarak bu gece doğururum diyorum halbuki 🤭 Ama belirtiler filan boş bebiş ne zaman gelmek isterse o zaman pat diye geliyo sanırım 🤭
1oznuur aslhankrhan94 aynenn suyum gelirde farketmezsem diye uyuyamıyorum bile nerde bu gercek dogum agrısı ya 😅
aslhankrhan94 1oznuur Fark etmemek imkansız diyolar o yüzden o durumdan korkmuyorum artık 🤭 Bir umut belki gelir diye bekliyorum hatta 🙈